10 April 2019

Zarządzanie kancelarią lub działem prawnym

ActivBox

FirmaLegal Networks sp. z o.o.
Nazwa produktuActivBox
Opis produktuProsty system do umawiania wizyt online, zakupu usług prawnych dla klienta i szybkiej komunikacji z nim, wirtualna kancelaria prawnika. Dzięki ActivBox usługi są dostępne dla klientów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i automatycznie opłacane z poziomu narzędzia (bez prowizji).
Podstawowe zastosowaniaIntuicyjne narzędzie sprzedażowe – prawnik dodaje własne usługi lub wybiera z listy, podaje ich cenę oraz zakres. Natychmiastowa informacja o zleceniach – gdy klient zamówi usługę, AcvtivBox automatycznie pobierze od niego opłatę i powiadomi prawnika SMSem oraz mailem o zamówieniu. Jeśli chęć wykonania usługi zostanie potwierdzona, prawnik otrzymuje dane kontaktowe do klienta. Wiele kanałów sprzedażowych – ActivBox można umieścić na swoim profilu w serwisie Specprawnik oraz na stronie www kancelarii lub profilu na Facebooku.
Wyróżniająca się cecha produktuUmawianie wizyt - wygodne zamawianie wizyt w kancelarii 24 h. Sprzedaż usług prawnych i porad telefonicznych - klienci wiedzą ile i za co płacą, dlatego chętniej korzystają z porad prawnika, który daje im komfort współpracy na jasnych warunkach. Prawnik oszczędza czas, ponieważ ActivBox pobiera opłatę od klienta, wystawia potwierdzenie dokonania płatności w imieniu prawnika oraz wysyła informację o zamówionej usłudze. Prawnik pracuje bez ograniczeń, może oferować swoje usługi klientom z całego kraju, nie tylko ze swojego miasta czy okolicy.
Grupa docelowa użytkowników:Prawnicy
Kraj odbiorców produktuPolska
Model płatności Miesięczny abonament wraz z wszystkimi opcjami konta Premium w serwisie Specprawnik - 149 zł netto.
Sposób korzystania Logowanie do profilu prawnika w serwisie Specprawnik, możliwość umieszczenia modułu na stronie internetowej kancelarii i/lub na Facebooku.
Siedziba:Poznań
Rok założenia:2015
Strona internetowahttps://www.specprawnik.pl/dla-prawnikow/activbox/
Email:kontakt@specprawnik.pl
Social mediahttps://www.facebook.com/Marketing.Prawnika

Advisor247 Legal

FirmaAdvisor Systems Sp. z o.o.

Nazwa produktu Advisor247 Legal
Opis produktuKompletny system do obsługi kancelarii. Jedno kompleksowe narzędzie, które umożliwia zarządzanie bazą klientów i przebiegiem prowadzonych spraw, rejestrowanie i rozliczanie czasów pracy i wydatków, automatyczne fakturowanie oraz zarządzanie dokumentacją.

Advisor247 Legal to program przeznaczony dla kancelarii prawnych, podatkowych, notarialnych oraz działów prawnych, dla których kluczowe znaczenie ma podniesienie efektywnosci własnej pracy.

Aplikacja sprawdzi się doskonale zarówno w korporacji prawniczej wymagającej indywidualnego dopasowania systemu do swoich potrzeb, ale też w jednoosobowej kancelarii, gdyż jest gotowa do uruchomienia praktycznie z dnia na dzień.
Podstawowe zastosowania- Obsługa bazy klientów i prowadzonych spraw
- Zarządznie dokumentacją
- Rejestracja czasów pracy, wydatków, zaliczek
- Obsługa umów ryczałtowych
- Fakturowanie z generowaniem załączników, masowe i pojedyncze
- Rejestrowanie historii kontaktów z klientami (zadania, spotkania, e-maile)
- Mass-mailing, masowe wysyłanie wiadomości SMS
- Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Generowanie dokumentów na podstawie własnych szablonów
- Raportowanie
Wyróżniająca się cecha produktu- Wszystkie niezbędne funkcje w jednym narzędziu
- Możliwość indywidualnej, zaawansowanej konfiguracji, dopasowania systemu do wymagań konkretnej organizacji
- Automatyzacja procesów
- Doświadczony zespół analityków wdrożeniowych i szkoleniowców
- Obsługa systemu przez przeglądarkę internetową
- Aplikacja mobilna
- Portal klienta
- Integracja z MS Outlook, Word i Excel
- Wyszukiwanie po treści dokumentów
- Funkcjonalności CRM
- Zaawansowane możliwości regulacji polityki uprawnień dla użytkowników
Grupa docelowa użytkowników:kancelarie prawne, radcowskie, notarialne, działy prawne
Model płatnościwdrożenie + abonament
Sposób korzystaniaSaaS lub instalacja u klienta
Siedzibaul. Śląska 47, 81-310 Gdynia
Rok założenia2002
Strona internetowahttps://www.advisor247.pl/legal/
Email:kontakt@advisor247.pl
Twitter (lub Facebook):https://www.facebook.com/Advisor247/
https://pl.linkedin.com/company/advisor-systems/

IP DESK

Rozwiązanie opisane szerzej w dziale Zarządzanie prawami własności intelektualnej. System IP DESK:

  • posiada funkcjonalności przygotowane z myślą o kompleksowym zarządzaniu kancelarią lub działem prawnym. Można w nim prowadzić dowolne kategorie spraw o charakterze spornym i niespornym.
  • Platforma umożliwia prowadzenie korespondencji z klientami, gromadzenie dokumentów, rozliczanie czasu pracy, prowadzenie rejestru rozliczeń z klientami, jak również opłat i terminów w poszczególnych sprawach.
  • Istotną funkcjonalność stanowi również moduł zadań, który pozwala tworzyć dowolną liczbę zamkniętych grup roboczych, dla zarządzania realizacją poszczególnych projektów prawnych.
  • IP DESK łączy cechy systemu zarządzania kancelarią lub działem prawnym, CRM, workflow oraz systemu rozliczania spraw, dzięki czemu może być wykorzystywany w organizacjach o różnym profilu działalności. 

KLEOS

FirmaWolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
Nazwa produktuKleos
Opis produktuNarzędzie do zarządzania kancelarią prawną, umożliwiające m.in. zarządzanie sprawami, kontrolę czasu pracy oraz bezpieczne udostępnianie dokumentów. Szybki dostęp do informacji, fakturowanie z poziomu aplikacji oraz planowanie i kontrola statusów zadań zapewniają sprawne zarządzanie kancelarią i podległym zespołem.

Kleos jest odpowiedzią na zmiany charakteru pracy prawników, gwarantując mobilność i niezależność, automatyzację procesów i oszczędność – zarówno czasu jak i pieniędzy. Pozwala użytkownikom analizować rentowność prowadzonych projektów oraz efektywnie dysponować czasem całego zespołu.

Ideą Kleosa jest nie tylko wspieranie codziennych obowiązków, ale także budowanie profesjonalnego wizerunku kancelarii na rynku, co wpływa na zaufanie Klientów i silną, stabilną pozycję.

Podstawowe zastosowania- wszystkie zasoby kancelarii dostępne w kilku prostych krokach;
- rozdzielanie zadań, kontrola postępów i pełna historia pracy nad daną sprawą;
- automatyzacja powtarzalnych procesów (indywidualne szablony i raporty);
- rozliczanie czasu pracy (spędzonego także poza kancelarią - w sądzie czy w podróży służbowej) oraz moduł fakturowania;
- uniezależnienie od biura dzięki dostępowi do aplikacji mobilnej, a w niej do spraw, historii, danych kontaktowych i załączników;
- Kleos Connect - portal do bezpiecznego udostępniania dokumentów Klientom kancelarii;
- bezpieczne przechowywanie i zarządzanie dokumentami przy spełnieniu wymagań RODO;
- nielimitowana przestrzeń na dane kancelarii;
- migracja danych, szkolenia, wsparcie techniczne i merytoryczne;
- możliwość bezpłatnego przetestowania systemu przed zakupem;
- rozwiązanie dedykowane przede wszystkim pracownikom kancelarii i działów prawnych w firmach, ale znajdujące również zastosowanie w innych branżach, które poszukują kompleksowego wsparcia w prowadzeniu i rozliczaniu projektów.

Wyróżniająca się cecha produktuKleos wspiera trzy obszary, z którymi najczęściej borykają się nasi Klienci:

1. zarządzanie ogromną ilością dokumentów zebranych podczas prowadzenia spraw, które zwykle są trudne do ogarnięcia,
2. szacowanie kosztu projektu w związku z brakiem choćby podstawowego narzędzia do rejestracji czasu pracy,
3. poczucie bezpieczeństwa w zakresie danych przechowywanych w systemie oraz pewność, że program jest zgodny z wymaganiami RODO.

Nasze mocne strony to:
- indywidualne podejście do potrzeb użytkowników – wsparcie wdrożeniowe, migracje danych oraz szkolenia;
- raporty oraz szablony dokumentów dopasowane do potrzeb danej kancelarii;
- unikalny moduł do komunikacji kancelarii z jej Klientami (Kleos Connect) – wykluczenie ryzyka związanego z przesyłaniem poufnych informacji;
- zaawansowana kontrola uprawnień;
- standardy bezpieczeństwa zbliżone do bankowych (najwyższe z możliwych).
Kleos umożliwia koncentrację na tym, co w obsłudze prawnej najważniejsze – na pracy z Klientem!
Grupa docelowa użytkowników:Prawnicy - partnerzy zarządzający, pracownicy kancelarii prawnych lub działów prawnych w firmach oraz adwokaci i doradcy podatkowi
Kraj odbiorców produktuPolska, Niemcy, Francja, Holandia, Belgia, Szwecja, Hiszpania, Włochy, Czechy
Referencyjni klienciZ Kleosa korzysta ponad 20 tysięcy prawników. W systemach prowadzonych jest ponad milion spraw. Na etapie projektowania Kleosa przeanalizowano potrzeby ponad 2,5 tysięcy prawników.
Model płatnościMiesięczny lub roczny abonament, usługa w większości przypadków autoodnawialna. Cena od 90 zł netto miesięcznie
Sposób korzystaniaInstalacja aplikacji, która daje możliwość korzystania z zasobów umieszczonych w bezpiecznej chmurze oraz dostęp mobilny (smartfony i tablety)
Stosowane standardy bezpieczeństwaCertyfikaty (ISAE 3470, ISO/IEC 27001, SAS-70 Typ II), codzienny audyt bezpieczeństwa, kontrola dostępu, zaawansowana konfiguracja uprawnień, bezpieczna komunikacja z klientami kancelarii jako alternatywa dla wysyłania poufnych danych e-mailem (moduł Kleos Connect), szyfrowanie https, transmisja danych szyfrowana 2048-bitowym kluczem PKI, odporność na ataki hakerów w środowisku serwerowym oraz podczas przesyłania danych. Serwery zlokalizowane na terenie UE
Siedziba:Wola Center, ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa
Rok założenia:1993
Strona internetowahttp://www.kleos.pl
Email:kleos@wolterskluwer.pl
Social media:https://twitter.com/wolterskluwerpl, https://www.facebook.com/WoltersKluwerPL/, https://www.linkedin.com/company/wolters-kluwer-polska/

Legalcluster.com

FirmaSeville More Helory Polska Spółka z o.o.
Nazwa produktuLegalcluster.com
Opis produktuPlatforma do zarządzania relacjami z biznesem i partnerami łącząca cechy Client Relationship Management, Supplier Relationship Management, Legal Supply Chain Management, Marketing, Public Relations, HR.
Podstawowe zastosowaniaBudowanie krajowych i międzynarodowych zespołów niezbędnych do realizacji dowolnego projeketu prawniczego w segmencie B2B. Poszukiwanie sieci wykonawców i podwykonawców usług prawniczych w kraju i zagranicą. Budowanie relacji w oparciu o doświadczenie, referencje i zrealizowane projkety.
Wyróżniająca się cecha produktuAbsolutnie unikatowa platforma w skali globalnej.
Grupa docelowa użytkowników:Wszyscy działający w branży prawniczej sektora B2B: prawnicy, klienci, zawody powiązane (bankierzy, inwestorzy, menedżerowie…)
Kraj odbiorców produktuGlobalnie
Referencyjni klienciHoche Avocats, Racine, Webhelp, BDGS, Teynier Pic, SVZ, August Debouzy, Winston&Strawn, STAS, Bougartchev Moyne Associes…
Model płatnościTworzenie konta użytkowonika i dostęp do 80% usług: bezpłatnie. Usługi płatne: zapytania ofertowe, Legalscore, publikacje. Sposób płatności dowolny. Dostępne pakiety dedykowane dla firm prawniczych. Możliwość płatności kartą kredytową.
Sposób korzystaniaPlatforma ogólnodostęna. Dostęp bezpłatny. Płatne usługi premium.
Stosowane standardy bezpieczeństwaBezpieczeństwo wg standardów Microsoft. Produkt hostowany na Microsoft Azure. Logowanie w oparciu o Microsoft ID.
Siedziba:Kraków, ul. Pawia 9, 31-154 Kraków
Rok założenia:2018
Inwestorzy zewnętrzniSeville More Helory SAS, Francja
Strona internetowahttp://www.legalcluster.com
Email:contact@sevillemore.com

Legalcluster – Digital Workplace

Rozwiązanie opisane szerzej w dziale Zarządzanie dokumentami.

Legalcluster – Request For Proposal for Legal Services

FirmaSeville More Helory Polska Spółka z o.o.
Nazwa produktuLegalcluster - Request For Proposal for Legal Services
Opis produktuSystem pozwalajacy dyrektorm działów prawnych w firmach sektora enterprise na zarządzanie wszystkimi zleceniami na usługi prawne w jednym miejscu niezależnie od kraju i typu sprawy.
Podstawowe zastosowaniaDla działów prawnych firm:
Możliwość opisania problemu prawniczego i przekazania do realizacji do wybranych prawników/firm prawniczych. Porównywane otrzymancyh ofert side by side. Możliwośc aktualizacji zapytań i ofert - prowadzenia dyskusji.

Dostęp do sugerowanych firm/prawników w zależności od wymaganych kompetencji i jurysdykcji. Nie musisz znać prawnika: platforma podpowie Ci kto będzie optymalnym kandydatem i dlaczego.

Skonsolidowany podgląd na wszystkie zapytania w firmie:
- kto potrzebuje jakiego typu pomocy, do jakich projektów, w jakiej części świata?
- kto pracuje z kim, za jakie pieniądze?

Możliwość zelcenia projektów firmie prawniczej lub podziału projektu na miejsze (project decomposition) i zlecenia poszczególnym pranwikom (tzw. "cherry picking").

Wkrótce: zarządzanie panelem (prawników/firm prawniczych).

Dla prawników/kancelarii:
Budowanie wizerunku osobistego i kancelarii w oparciu o referencje i zrealizowane projekty (Legalscore).

Rozbudowywanie zespołów prawniczych w celu realizacji dużych projektów.

Dla firm konsultingowych i wsparcia zarzadzania:
Brokering usług prawniczych.
Wyróżniająca się cecha produktuSystem unikalny w skali globalnej rozwijany w Krakowie w oparciu o wsparcie finansowe Małopolskiego Programu Regionalnego Badania i Rozwój przedsiębiorstw. System wykorzystuje mechanizmy Machine Learning w celu sugerowania optymalnej kompozycji zespołu w zależności od opisu problemu.
Grupa docelowa użytkowników:Wszyscy działający w branży prawniczych sektora B2B: prawnicy, klienci, zawody powiązane (bankierzy, inwestorzy, menedżerowie…)
Kraj odbiorców produktuGlobalnie
Referencyjni klienciSystem powstał w Maju 2019 w oparciu o zapotrzebowanie ze strony stowarzyszeń prawników przedsiębiorstw i kierowników działów prawnych róznych korporacji. Aktualnie prowadzimy wdrożenia pilotażowe. Zapraszamy do współpracy przy pilotażu na preferencyjnych warunkach.
Model płatnościSystem w fazie pilotażowej. Zapraszamy do współpracy na indywidualnych warunkach.
Sposób korzystaniaSaaS.
Stosowane standardy bezpieczeństwaBezpieczeństwo wg standardów Microsoft. Produkt hostowany na Microsoft Azure. Logowanie w oparciu o Microsoft ID.
Siedziba:Kraków, ul. Pawia 9, 31-154 Kraków
Rok założenia:2018
Inwestorzy zewnętrzniSeville More Helory SAS, Francja
Strona internetowahttp://www.legalcluster.com
Email:contact@sevillemore.com

Mecenas.IT

FirmaJMK COMPUTERATE Sp. z o.o.
Nazwa produktuMecenas.iT
Opis produktusystem zarządzania kancelarią lub działem prawnym
Podstawowe zastosowaniaSystem wspierający codzienną pracę kancelarii, działu prawnego. Automatyzacja, optymalizacja procesów, rozliczanie czasu pracy, fakturowanie i raportowanie
Wyróżniająca się cecha produktuRozbudowany system wspierający rozliczenia, generator dokumentów, wsparcie sprzedaży, automatyzacja powtarzalnych czynności
Grupa docelowa użytkowników:kancelarie i działy prawne
Jurysdykcje:polska
Referencyjni klienciKancelaria Woźnicki, Malecha, Krzemiński, Noga, Kancelaria Marcin Surowiec,
Model płatnościmiesięczny lub licencja bezterminowa
Sposób korzystania SaaS lub instalacja u klienta
Siedziba:Warszawa
Rok założenia:2006
Strona internetowahttps://mecenas.it
Email:sprzedaz@mecenas.it
Twitter (lub Facebook):https://www.linkedin.com/company/mecenas-it/

https://www.facebook.com/mecenasit/

Nozbe

FirmaNozbe Michał Śliwiński
Nazwa produktuNozbe
Opis produktuNozbe to wysokiej klasy system do zarządzania projektami używany przez ponad pół miliona profesjonalistów z całego świata, w tym firmy prawnicze. Jest elastycznym narzędziem do organizacji pracy w kancelariach. Pozwala na zarządzanie projektami i zadaniami, optymalizację i automatyzację procesów. Usprawnia komunikację w zespole.
Podstawowe zastosowaniaSkuteczne zarządzanie sprawami klientów i pracą kancelarii dzięki projektom i zadaniom;
Funkcja delegowania zadań zapewnia jasny podział obowiązków i możliwość monitorowania działań zespołu;
Lepsza organizacja pracy w firmie;
Elastyczne ustawianie dat i powtarzalności dla poszczególnych działań;
Śledzenie terminów wszystkich spraw dotyczących klientów, kancelarii, spraw sądowych itd.;
Bezpieczne, szyfrowane załączanie i przeglądanie dokumentów i zdjęć;
Szybki dostęp do wszystkich danych z każdego urządzenia, zarówno z komputera stacjonarnego, jak i telefonu;
Poprawa produktywności i automatyzacja procesów;
Bezpłatny okres próbny.
Wyróżniająca się cecha produktu1. Narzędzie proste do wdrożenia w firmie i intuicyjne w obsłudze. Jego elastyczność pozwala dostosować aplikację do przepływu pracy w każdym zespole.
2. Nozbe jest dostępne na wielu platformach, w tym urządzeniach mobilnych, dzięki czemu możesz zarządzać swoją kancelarią z telefonu i mieć dostęp do wszystkich danych, zadań i dokumentów, gdziekolwiek jesteś.
3. Komunikacja odbywa się przez zadania, co ułatwia pracę w zespole i pozwala skończyć z wysyłaniem zbędnych e-maili. Wszystkie potrzebne informacje znajdują się w jednym zaufanym i bezpiecznym systemie.
Grupa docelowa użytkowników:Wszystkie zespoły działające w branży prawniczej
Kraj odbiorców produktuPolska i rynek globalny. Aplikacja dostępna jest w językach: polskim, angielskim, niemieckim, hiszpańskim, francuskim, rosyjskim, niderlandzkim, japońskim, chińskim, koreańskim, tureckim, włoskim oraz portugalskim.
Model płatnościAbonament miesięczny lub roczny.
Sposób korzystaniaSaaS
Stosowane standardy bezpieczeństwaGłówne serwery zlokalizowane są w Niemczech. Podobnie jak serwery bankowe, nasze serwery są kompatybilne z PCI-DSS i poddawane regularnym audytom bezpieczeństwa. Wszystkie połączenia są bezpieczne i szyfrowane przy użyciu protokołu SSL. Wykonujemy rówież backupy danych do trzech lokalizacji zdalnych na trzech różnych kontynentach (w Europie, Azji i Australii), do których nasze bazy danych są replikowane przy użyciu silnie zaszyfrowanych połączeń.
Siedziba:Rozewska 18, 81-055 Gdynia
Rok założenia:2007
Strona internetowahttps://nozbe.com/pl/ , https://nozbe.com/pl/lawyers/
Email:pytania@nozbe.com
Social media:https://twitter.com/nozbe , https://www.facebook.com/nozbe/

Sprawy

FirmaSprawy Sp. z o.o.
Nazwa produktuSprawy
Opis produktuProgram do zarządzania kancelarią prawną lub działem prawnym
Podstawowe zastosowaniaPrzeglądarkowa aplikacja dla kancelarii prawnych oraz działów prawnych firm. Narzędzie pozwala na dodawanie spraw w prosty i szybki sposób, rejestrować czynności oraz czas pracy, kończąc na fakturowaniu. Aplikacja Sprawy pozwala na zarządzanie zespołem kancelarii, jego zadaniami oraz terminami i na generowanie raportów, np. czasu pracy, efektywności pracownika. Sprawy ułatwiają komunikację oraz współpracę z klientem poprzez udostępnienie mu portalu klienta.
Wyróżniająca się cecha produktuRozwiązanie do rejestracj czasu pracy, analityki biznesowej i rozliczeń z klientami; portal klienta; przejrzysty interfejs i UX; obsługa posprzedażowa klienta
Grupa docelowa użytkowników:adwokaci, radcowie prawni, doradcy podatkowi, pracownicy działów prawnych, partnerzy zarządzający kancelarią, office managerowie kancelarii
Kraj odbiorców produktuPolska
Model płatnościMiesięczny
Sposób korzystaniaSaaS
Siedziba:Polska
Rok założenia:2011
Inwestorzy zewnętrzniLartiq TFI
Strona internetowahttps://sprawy24.pl/
Email:info@sprawy24.pl
Social media:https://www.facebook.com/sprawy24/