10 April 2019

Zarządzanie kancelarią lub działem prawnym

Advisor247 Legal

FirmaAdvisor Systems Sp. z o.o.

Nazwa produktu Advisor247 Legal
Opis produktuKompletny system do obsługi kancelarii. Jedno kompleksowe narzędzie, które umożliwia zarządzanie bazą klientów i przebiegiem prowadzonych spraw, rejestrowanie i rozliczanie czasów pracy i wydatków, automatyczne fakturowanie oraz zarządzanie dokumentacją.

Advisor247 Legal to program przeznaczony dla kancelarii prawnych, podatkowych, notarialnych oraz działów prawnych, dla których kluczowe znaczenie ma podniesienie efektywnosci własnej pracy.

Aplikacja sprawdzi się doskonale zarówno w korporacji prawniczej wymagającej indywidualnego dopasowania systemu do swoich potrzeb, ale też w jednoosobowej kancelarii, gdyż jest gotowa do uruchomienia praktycznie z dnia na dzień.
Podstawowe zastosowania- Obsługa bazy klientów i prowadzonych spraw
- Zarządznie dokumentacją
- Rejestracja czasów pracy, wydatków, zaliczek
- Obsługa umów ryczałtowych
- Fakturowanie z generowaniem załączników, masowe i pojedyncze
- Rejestrowanie historii kontaktów z klientami (zadania, spotkania, e-maile)
- Mass-mailing, masowe wysyłanie wiadomości SMS
- Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Generowanie dokumentów na podstawie własnych szablonów
- Raportowanie
Wyróżniająca się cecha produktu- Wszystkie niezbędne funkcje w jednym narzędziu
- Możliwość indywidualnej, zaawansowanej konfiguracji, dopasowania systemu do wymagań konkretnej organizacji
- Automatyzacja procesów
- Doświadczony zespół analityków wdrożeniowych i szkoleniowców
- Obsługa systemu przez przeglądarkę internetową
- Aplikacja mobilna
- Portal klienta
- Integracja z MS Outlook, Word i Excel
- Wyszukiwanie po treści dokumentów
- Funkcjonalności CRM
- Zaawansowane możliwości regulacji polityki uprawnień dla użytkowników
Grupa docelowa użytkowników:kancelarie prawne, radcowskie, notarialne, działy prawne
Model płatnościwdrożenie + abonament
Sposób korzystaniaSaaS lub instalacja u klienta
Siedzibaul. Śląska 47, 81-310 Gdynia
Rok założenia2002
Strona internetowahttps://www.advisor247.pl/legal/
Email:kontakt@advisor247.pl
Twitter (lub Facebook):https://www.facebook.com/Advisor247/
https://pl.linkedin.com/company/advisor-systems/

IP DESK

Rozwiązanie opisane szerzej w dziale Zarządzanie prawami własności intelektualnej. System IP DESK:

  • posiada funkcjonalności przygotowane z myślą o kompleksowym zarządzaniu kancelarią lub działem prawnym. Można w nim prowadzić dowolne kategorie spraw o charakterze spornym i niespornym.
  • Platforma umożliwia prowadzenie korespondencji z klientami, gromadzenie dokumentów, rozliczanie czasu pracy, prowadzenie rejestru rozliczeń z klientami, jak również opłat i terminów w poszczególnych sprawach.
  • Istotną funkcjonalność stanowi również moduł zadań, który pozwala tworzyć dowolną liczbę zamkniętych grup roboczych, dla zarządzania realizacją poszczególnych projektów prawnych.
  • IP DESK łączy cechy systemu zarządzania kancelarią lub działem prawnym, CRM, workflow oraz systemu rozliczania spraw, dzięki czemu może być wykorzystywany w organizacjach o różnym profilu działalności. 

Legalcluster.com

FirmaSeville More Helory Polska Spółka z o.o.
Nazwa produktuLegalcluster.com
Opis produktuPlatforma do zarządzania relacjami z biznesem i partnerami łącząca cechy Client Relationship Management, Supplier Relationship Management, Legal Supply Chain Management, Marketing, Public Relations, HR.
Podstawowe zastosowaniaBudowanie krajowych i międzynarodowych zespołów niezbędnych do realizacji dowolnego projeketu prawniczego w segmencie B2B. Poszukiwanie sieci wykonawców i podwykonawców usług prawniczych w kraju i zagranicą. Budowanie relacji w oparciu o doświadczenie, referencje i zrealizowane projkety.
Wyróżniająca się cecha produktuAbsolutnie unikatowa platforma w skali globalnej.
Grupa docelowa użytkowników:Wszyscy działający w branży prawniczej sektora B2B: prawnicy, klienci, zawody powiązane (bankierzy, inwestorzy, menedżerowie…)
Kraj odbiorców produktuGlobalnie
Referencyjni klienciHoche Avocats, Racine, Webhelp, BDGS, Teynier Pic, SVZ, August Debouzy, Winston&Strawn, STAS, Bougartchev Moyne Associes…
Model płatnościTworzenie konta użytkowonika i dostęp do 80% usług: bezpłatnie. Usługi płatne: zapytania ofertowe, Legalscore, publikacje. Sposób płatności dowolny. Dostępne pakiety dedykowane dla firm prawniczych. Możliwość płatności kartą kredytową.
Sposób korzystaniaPlatforma ogólnodostęna. Dostęp bezpłatny. Płatne usługi premium.
Stosowane standardy bezpieczeństwaBezpieczeństwo wg standardów Microsoft. Produkt hostowany na Microsoft Azure. Logowanie w oparciu o Microsoft ID.
Siedziba:Kraków, ul. Pawia 9, 31-154 Kraków
Rok założenia:2018
Inwestorzy zewnętrzniSeville More Helory SAS, Francja
Strona internetowahttp://www.legalcluster.com
Email:contact@sevillemore.com

Legalcluster – Digital Workplace

Rozwiązanie opisane szerzej w dziale Zarządzanie dokumentami.

Legalcluster – Request For Proposal for Legal Services

FirmaSeville More Helory Polska Spółka z o.o.
Nazwa produktuLegalcluster - Request For Proposal for Legal Services
Opis produktuSystem pozwalajacy dyrektorm działów prawnych w firmach sektora enterprise na zarządzanie wszystkimi zleceniami na usługi prawne w jednym miejscu niezależnie od kraju i typu sprawy.
Podstawowe zastosowaniaDla działów prawnych firm:
Możliwość opisania problemu prawniczego i przekazania do realizacji do wybranych prawników/firm prawniczych. Porównywane otrzymancyh ofert side by side. Możliwośc aktualizacji zapytań i ofert - prowadzenia dyskusji.

Dostęp do sugerowanych firm/prawników w zależności od wymaganych kompetencji i jurysdykcji. Nie musisz znać prawnika: platforma podpowie Ci kto będzie optymalnym kandydatem i dlaczego.

Skonsolidowany podgląd na wszystkie zapytania w firmie:
- kto potrzebuje jakiego typu pomocy, do jakich projektów, w jakiej części świata?
- kto pracuje z kim, za jakie pieniądze?

Możliwość zelcenia projektów firmie prawniczej lub podziału projektu na miejsze (project decomposition) i zlecenia poszczególnym pranwikom (tzw. "cherry picking").

Wkrótce: zarządzanie panelem (prawników/firm prawniczych).

Dla prawników/kancelarii:
Budowanie wizerunku osobistego i kancelarii w oparciu o referencje i zrealizowane projekty (Legalscore).

Rozbudowywanie zespołów prawniczych w celu realizacji dużych projektów.

Dla firm konsultingowych i wsparcia zarzadzania:
Brokering usług prawniczych.
Wyróżniająca się cecha produktuSystem unikalny w skali globalnej rozwijany w Krakowie w oparciu o wsparcie finansowe Małopolskiego Programu Regionalnego Badania i Rozwój przedsiębiorstw. System wykorzystuje mechanizmy Machine Learning w celu sugerowania optymalnej kompozycji zespołu w zależności od opisu problemu.
Grupa docelowa użytkowników:Wszyscy działający w branży prawniczych sektora B2B: prawnicy, klienci, zawody powiązane (bankierzy, inwestorzy, menedżerowie…)
Kraj odbiorców produktuGlobalnie
Referencyjni klienciSystem powstał w Maju 2019 w oparciu o zapotrzebowanie ze strony stowarzyszeń prawników przedsiębiorstw i kierowników działów prawnych róznych korporacji. Aktualnie prowadzimy wdrożenia pilotażowe. Zapraszamy do współpracy przy pilotażu na preferencyjnych warunkach.
Model płatnościSystem w fazie pilotażowej. Zapraszamy do współpracy na indywidualnych warunkach.
Sposób korzystaniaSaaS.
Stosowane standardy bezpieczeństwaBezpieczeństwo wg standardów Microsoft. Produkt hostowany na Microsoft Azure. Logowanie w oparciu o Microsoft ID.
Siedziba:Kraków, ul. Pawia 9, 31-154 Kraków
Rok założenia:2018
Inwestorzy zewnętrzniSeville More Helory SAS, Francja
Strona internetowahttp://www.legalcluster.com
Email:contact@sevillemore.com

Mecenas.IT

FirmaJMK COMPUTERATE Sp. z o.o.
Nazwa produktuMecenas.iT
Opis produktusystem zarządzania kancelarią lub działem prawnym
Podstawowe zastosowaniaSystem wspierający codzienną pracę kancelarii, działu prawnego. Automatyzacja, optymalizacja procesów, rozliczanie czasu pracy, fakturowanie i raportowanie
Wyróżniająca się cecha produktuRozbudowany system wspierający rozliczenia, generator dokumentów, wsparcie sprzedaży, automatyzacja powtarzalnych czynności
Grupa docelowa użytkowników:kancelarie i działy prawne
Jurysdykcje:polska
Referencyjni klienciKancelaria Woźnicki, Malecha, Krzemiński, Noga, Kancelaria Marcin Surowiec,
Model płatnościmiesięczny lub licencja bezterminowa
Sposób korzystania SaaS lub instalacja u klienta
Siedziba:Warszawa
Rok założenia:2006
Strona internetowahttps://mecenas.it
Email:sprzedaz@mecenas.it
Twitter (lub Facebook):https://www.linkedin.com/company/mecenas-it/

https://www.facebook.com/mecenasit/

Sprawy

FirmaSprawy Sp. z o.o.
Nazwa produktuSprawy
Opis produktuProgram do zarządzania kancelarią prawną lub działem prawnym
Podstawowe zastosowaniaPrzeglądarkowa aplikacja dla kancelarii prawnych oraz działów prawnych firm. Narzędzie pozwala na dodawanie spraw w prosty i szybki sposób, rejestrować czynności oraz czas pracy, kończąc na fakturowaniu. Aplikacja Sprawy pozwala na zarządzanie zespołem kancelarii, jego zadaniami oraz terminami i na generowanie raportów, np. czasu pracy, efektywności pracownika. Sprawy ułatwiają komunikację oraz współpracę z klientem poprzez udostępnienie mu portalu klienta.
Wyróżniająca się cecha produktuRozwiązanie do rejestracj czasu pracy, analityki biznesowej i rozliczeń z klientami; portal klienta; przejrzysty interfejs i UX; obsługa posprzedażowa klienta
Grupa docelowa użytkowników:adwokaci, radcowie prawni, doradcy podatkowi, pracownicy działów prawnych, partnerzy zarządzający kancelarią, office managerowie kancelarii
Kraj odbiorców produktuPolska
Model płatnościMiesięczny
Sposób korzystaniaSaaS
Siedziba:Polska
Rok założenia:2011
Inwestorzy zewnętrzniLartiq TFI
Strona internetowahttps://sprawy24.pl/
Email:info@sprawy24.pl
Social media:https://www.facebook.com/sprawy24/