27 kwietnia 2019

Automatyzacja procesów – katalog LegalTech Polska

AUTENTI

Opis rozwiązania zawarty jest w kategorii Podpisywanie dokumentów.

NEULA – platforma do tworzenia aplikacji

FirmaJT Weston sp. z o.o.
Nazwa produktuAplikacje na platformie Neula
Opis produktuStworzyliśmy platformę Neula – innowacyjną rozwiązanie, która pozwala na transformację procesów manualnych lub opartych na komunikacji mailowej w aplikacje cyfrowe, robotyzację zadań, eliminację nieefektywności i chaosu organizacyjnego.
Na bazie Neula gotowych jest kilkadziesiąt aplikacji, dostosowywanych każdorazowo do potrzeb klientów, a także budowane są narzędzia na indywidulane zamówienie.
Podstawowe zastosowaniaAutomatyzowanie czynności w procesach front-office i back-office, skracające czas obsługi i ograniczające liczbę błędów. Przykładowe procesy:
- Przygotowywanie i rejestrowanie umów
- Rejestrowanie czasu pracy
- Onboarding i offboarding pracowników
- procesy RODO (w tym m.in. analiza ryzyka, DPIA, prowadzenie Rejestrów, wydawania upoważnień do przetwarzania danych osobowych, obsługą żądań)
- Obsługa zgłoszeń sygnalistów
- Obieg faktur
- Rozliczanie delegacji
- Zarządzanie relacjami z klientami (CRM - działania sprzedażowe i posprzedażowe)
- Nadzór nad wdrożeniem zaleceń poaudytowych
- Zarządzanie uprawnieniami
- Wydawanie i obsługa pełnomocnictw oraz upoważnień
- Zarządzanie księgą procedur
Wyróżniająca się cecha produktu- prosta i intuicyjna metoda projektowania oraz aktualizacji dowolnych aplikacji biznesowych, ograniczająca zaangażowanie wewnętrznego IT i zewnętrznego dostawcy (tzw. low-code)
- uniwersalność zastosowań
- inteligentny system OCR - wyszukiwanie metadanych niezależnie od formatu procesowanych dokumentów
- efektywna integracja z innymi systemami w organizacji (kadrowymi, księgowymi itp.)
- intuicyjne raportowanie wszystkich danych
- API pozwalające na zaciąganie i weryfikację danych zawartych w zewnętrznych bazach (w tym m.in.: Biała Księga Ministerstwa Finansów, kursy NBP, KRS, CEIDG)
- możliwość zachowania anonimowości uczestników procesu
- pełna rozliczalność prowadzonych prac
Grupa docelowa użytkownikówJednostki biznesowe i wspierające (dział prawny, dział finansowo-księgowy, dział kadr, IT) w kancelariach prawnych, firmach usługowych oraz produkcyjnych, jednostki samorządowe
Kraj odbiorców produktuPolska, kraje UE, USA, Kanada, ZEA
Referencyjni klienciNN Investment Partners TFI, PKO TFI, Loyalty Partner (Payback), OpenLife
Model płatnościMiesięczne lub roczne opłaty za subskrypcję/licencję; wynagrodzenie za przygotowanie i wdrożenie aplikacji; opłata za wsparcie techniczne (kilka pakietów)
Sposób korzystania (np. SaaS, instalacja u klienta)instalacja on-premises lub SaaS (np. z wykorzystaniem MS Azure lub OChK)
Stosowane standardy bezpieczeństwa (np. normy ISO)- Baza danych oraz serwer www chroniony hasłem
- Szyfrowanie w trakcie przechowywania i transferu danych
- Rozbudowany system autoryzacji dostępu do poszczególnych elementów aplikacji oraz raportów
- Proces produkcji oprogramowania wykorzystuje narzędzia SonarQube i spotbugs do statycznej analizy kodu, pod kątem jego jakości
Siedzibaal. Jana Pawła II 29, 00-867 Warszawa
Rok założenia2013
Strona internetowahttps://neula.co
Emailkontakt@jtweston.pl
Social media:https://www.linkedin.com/company/64723823/admin/

POWERFARM

Firmamakeitright sp. z o.o.
Nazwa produktuPowerFarm
Opis produktuPowerFarm Robotic Process Automation urzeczywistnia ideę cyfrowej transformacji przedsiębiorstwa. Procesy biznesowe danej organizacji są mapowane do narzędzia RPA, gdzie roboty programowe realizują (w cyklu 24/7) powierzone im zadania, realizując zadania za pracowników.
Podstawowe zastosowaniaAutomatyzowanie czynności powtarzających się, o wysokim stopniu występowania błędów, integracja z systemami Legacy. Przykładowe procesy (inspiracja) do zrobotyzowania w środowisku Legal:
-Onboarding pracownika kancelarii
-Przygotowywanie materiałów do spraw sądowych
-Onboarding produktowy klienta kancelarii
-Migracja danych
-Księgowania dokumentów
-Pobieranie/Wprowadzanie daych z wielu źródeł
-Aktywacje/Zamykanie kont/rachunków
-Sprawdzanie cen konkurencji (i ew. regulacja)
-Wsparcie w raportowaniu i audytowaniu
-Automatyzowanie zadań pracowników np. operatorów w CallCenter (w tym voice boty i chat boty)
Wyróżniająca się cecha produktuMożliwość wykorzystania optymalnej technologii do automatyzacji danego zagadnienia biznesowego (funkcja orkiestratora). PowerFarm łączy świat oprogramowania OpenSource ze światem oprogramowania komercyjnego. Łączy świat testów automatycznych (domena IT) ze światem Robotic Process Automation (domena biznesu).
Grupa docelowa użytkowników:Biznes, dział prawny, finansów, HR, IT.
Kraj odbiorców produktuObecnie Polska + obszar EMEA
Referencyjni kliencinp. PKOBP, Millennium, Allianz, Wiener
Model płatnościSubskrypcja
Sposób korzystaniainstalacja on-premise lub SaaS
Siedziba:Warszawa (biura: Rzeszów, Gdańsk, Londyn)
Rok założenia:2013
Inwestorzy zewnętrzniOaktree Capital Management
Strona internetowahttp://www.makeitright.pl
Email:kontakt@makeitright.pl
Social media:https://www.facebook.com/makeitrightPL/
https://www.linkedin.com/company/makeitright/

POZEW.APP

FirmaEOD CODE Sp. z o. o.
Nazwa produktu

POZEW.APP
Opis produktuPrzekształć dane liczbowe w tekst pozwu lub orzeczenia. Więcej czasu na argumentację,
automatyzuj uciążliwości.

Zyskaj:
1. czas - minuty pracy zamiast godzin
2. przyspiesz wydawanie orzeczeń - używając innowacyjnego rozwiązania KODÓW WYLICZEŃ
3. zawsze skapitalizowane odsetki – korzyść dla Twojego klienta i dla Ciebie
4. zawsze wróć do wyliczeń do pozwu - przechowuj swoje dane wyliczeń na Twoim koncie i miej błyskawiczną możliwość ich zmiany.
Podstawowe zastosowaniaAplikacja pozwala przetwarzać dane z księgowości w tekst pozwu w ciągu paru minut.

Użytkownik w tekście pozwu umieszcza kod wyliczeń. Pod kodem wyliczeń zapisane są dane stanowiące bazę dla wyliczeń.

Po złożeniu pozwu do sądu sędzia może darmowo odczytać kod wyliczeń i mieć dostęp do danych matematycznych i łatwego przetworzenia ich w tekst. To powinno przyspieszyć wydawanie orzeczeń i sporządzanie uzasadnień.

Większość funkcji aplikacji nie wymaga subskrypcji. Dodatkowe opcje takie jak: przekształcanie pliku excel w tekst wymagają subskrypcji.
Wyróżniająca się cecha produktuKODY WYLICZEŃ: Kody są metodą cyfrowego przekazywania danych matematycznych w sprawach cywilnych pomiędzy uczestnikami postępowania a sądem. W szczególności jest to przydatne narzędzie w sprawach o zapłatę. Zarówno sąd jak i strona otrzymuje narzędzia do szybkiego
przekształcenia danych matematycznych w tekst.

Więcej na temat kodów wyliczeń i ich teoretycznych podstaw na:

https://pozew.app/about#code
Proponowana kategoria w kataloguPlatformy wymiany danych, dokumentów i współpracy | Automatyzacja procesów | Windykacja
Grupa docelowa użytkownikówradcowie prawni, adwokaci, pracownicy wymiaru sprawiedliwości, sędziowie
Kraj odbiorców produktuPolska
Model płatnościfreemium
Sposób korzystaniSaaS
SiedzibaPolska, Kraków
Rok założenia2021
Strona internetowapozew.app
Emailcontact@pozew.app
Social media:https://www.youtube.com/channel/UCUQEQi7L3zkGHlnbLMf8-xQ

https://www.facebook.com/pozewapp/

https://www.linkedin.com/in/miesowicz/

UMOWNIK

Opis zawarty jest w kategorii Automatyzacja tworzenia dokumentów.

FirmaFirst Byte Sp. z o.o.
Nazwa produktuWizlink
Opis produktuWizlink to polskie narzędzie pomagające firmom automatyzować rutynowe czynności, takie jak wprowadzanie lub kopiowanie danych pomiędzy aplikacjami, wypełnianie formularzy lub praca z dokumentami.
Używanie narzędzia nie wymaga żadnych zmian w aplikacjach, które robotyzuje.
Użytkownik, który tworzy scenariusz dla robota, nie ingeruje w kod aplikacji,strukturę jej danych bądź logikę biznesową.
Wizlink komunikuje się z aplikacjami poprzez wyświetlane obiekty, ale może również korzystać z baz danych,
plików Excel, usług internetowych, terminali tekstowych lub innych. Wszystko w ramach jednego scenariusza.
Podstawowe zastosowaniaAutomatyzacja nudnych i powtarzalnych czynności, dzięki czemu pracownik (radca prawny, adwokat, windykator, notariusz) może zająć się czynnościami, które są bardziej kreatywne takie jak: kontakt z klientem, analiza i interpretacja.
Przykładowe zastosowania:
-fakturowanie klientów
-monitoring należności
-tworzenie raportów
-przygotowywanie pism
-weryfikacja firm i kontrahentów
-i generalnie wszędzie tam, gdzie występuje dużo manualnych i powtarzalnych czynności w już obecnych aplikacjach, gdzie przekazanie tych czynności dla robota może "zwrócić" pracownikowi od kilku do kilkunastu godzin tygodniowo.
Wyróżniająca się cecha produktuWizlink został tak zaprojektowany, aby poprzez intuicyjny interfejs skomplikowane technologie były niewidoczne dla użytkownika tworzącego robota.
Dzięki temu, że nie trzeba posiadać wiedzy programistycznej, może być on używany przez ludzi z biznesu.
Jest bardzo łatwy do nauczenia i daje możliwość szybkiego czerpania zysków z robotyzacji.

Dodatkowo dzięki prostocie narzędzia i jednocześnie szerokiemu zakresowi wykrzystania, Wizlink może znacząco wpłynąć na szybkość dostosowywania się do zmieniajacych się przepisów prawa i innych regulacji.
Grupa docelowa użytkowników:Użytkownicy, którzy na co dzień tracą czas na wykonywanie nudnych i manualnych czynności, w tym:
Księgowi
Biura Rachunkowe
Biegli rewidenci
Prawnicy
Windykatorzy
Pośrednicy finansowi
Firmy logistyczne i produkcyjne
Kraj odbiorców produktuPolska
EU
Świat
Model płatnościSubskrypcja miesięczna bądź roczna.
Subskrypcje zaczynają się od 170 PLN miesięcznie.
Sposób korzystaniaInstalacja na komputerze w infrastrukturze klienta
Licencja jest przypisana do sprzętu (komputera)
Siedziba:adres rejestrowy: Kraków
biuro: Warszawa
Rok założenia:2008
Strona internetowahttps://wizlink.eu
Email:contact@wizlink.eu
Social media:https://www.linkedin.com/company/wizlink-rpa/
https://www.facebook.com/WizlinkRPA
https://www.youtube.com/channel/UCj0iTEkIwo53S0MRxriPWjQ/videos

VINDICAT.PL

Opis rozwiązania zawarty jest w kategorii Windykacja.